Balkongmys...

Jag älskar verkligen min balkong nu på vår/sommaren.
Att få piffa till den när snön försvinner och våren börjar komma är så himla roligt.
Till i år har det kommit till 3 st hyllplan där jag kan ha nåra av mina många blommor.
Helst av allt skulle jag ju vilja ha en trädgård men till den kommer får jag
fixa till grönskan på balkongen istället.



Något som jag skulle vilja ha på balkongen är dessa:



Bilder lånade från http://urbanliving.se där de även säljs.


Tänk vad fint i olika färger att ha en liten färgklick på balkongen eller ute.
Fint att även ha stolarna inne tycker jag, ger en härlig industri känsla.
Tror dock att jag skulle ha svårt att välja färg, skulle nog vilja våga nått skrikigt
men det skulle nog sluta med vittVITTvitt!

Kram E
johanna:

Åh vad fint du har gjort Ebba! Kul att du kommit igång med bloggen på riktigt nu! Håller just på att baka :)

Kommentera inlägget här: